חדרי שינה מעוצבים – על איכות שינה ואיכות חדר השינה

כאשר מנסים לבצע התאמה בין חדר השינה לבין איכות השינה מגלים תוצאות מדהימות. אמנם איכות השינה שלכם בסופו של דבר נקבעת לפי כניסת האוויר לריאות שלכם בזמן השינה, כמות הפעמים שאתם מתעוררים במהלך הלילה ובמידה מסוימת גם ליד מי אתם ישנים. אך חדר שינה מעוצב יכול לתרום רבות לשינה שלכם וליעילות של הקימה בבוקר. כאשר מדובר בחדר שינה שעונה לצרכים שלכם, כל בוקר מתחיל הרבה יותר בקלות והכי חשוב- עם חיוך. אמנם עיצוב חדר שינה יכול לקחת זמן ולא כולם רואים בו ערך עליון, אך השקעה חד פעמית ומחשבה מעבר יכולה לתת לכם חדר שינה מעולם אחר לכל בוקר נוסף במהלך חייכם.

spavacasoba16

לפי מה נבחר חדר שינה מעוצב ולמה חשוב להתייחס?

בחירת חדרי שינה מעוצבים יכולה להתבצע יחד עם מעצב פנים או צפייה בקטלוגים רבים. היתרון בצפייה בקטלוגים של חברות שונות יכולה גם לתת לכם טווח מחירים שלפעמים יכול להיות מעט גבוה. השלב הראשון שצריך להנחות אתכם בחירה חדר השינה הוא התאמה לכל הבית. ניתן ואף מומלץ להתאים את עיצוב חדר השינה לחלל הבית כולו כאשר ישנו מוטיב או נושא מסוים שמלווה את העיצוב של כולו אפילו בסלון ובמטבח. צריך לבחור את הצבעים בקפידה כך שאם כל הבית משרה אווירה רחבה ופתוחה בצבעים בהירים, רצוי שגם חדר השינה שלכם יהיה כזה.

לבחור צבעים בצורה נכונה

אמנם שלב בחירת הריהוט לחד השינה נתפש כקריטי מאוד בעיקר בגלל המחיר הגבוה של הרהיטים בארץ אך מעבר לכך חשוב מאוד לבחור את הצבעים נכון. צריך להתאים את הצבעים בחדר שינה מעוצב אל צבעי הריהוט כיוון שלא תמיד צבע לבן יתאים לריהוט בצבע עץ כהה, לא תמיד השידה והמראה יתאימו לגוף המיטה וכולה. לפי הצבעים בסופו של דבר מתקבלת ההרמוניה בעין וחדר שינה מעוצב חייב לקיים הרמוניה מושלמת ולפי ההעדפה של הלקוח.