המחיר של טיסה לפיליפינים

לא פשוט למצוא טיסה לפיליפינים שתהיה במחיר הולם. לעתים הטיסות יהיו יקרות מאוד ולטיול כה זול מבחינת מחייה ושינוע, זה נשמע לכם אפילו יקר יותר. כיצד אפשר להשיג טיסה זולה יותר? הנה כמה פרטים שאתם צריכים להכיר כדי לרכוש את הטיסה הכי משתלמת שיש.

תקנו את הטיסה מראש

המחיר של טיסה לפיליפינים תלוי בהרבה משתנים. הוא יכול להיות הרבה יותר זול אם תרכשו את כרטיס הטיסה זמן רב מראש. יכול להיות שאותה טיסה לפיליפינים תהיה אפילו זולה משמעותית בקנייה של כמה חודשים קודם לכן מאשר חודש לפני, אפילו מושב ליד מושב. לכן חשוב לבחור את הטיסה כמה שיותר מוקדם אך צריך לזכור שיש עוד פרמטרים שאתם חייבים להתחשב בהם כמו למשל הגמישות של כרטיס הטיסה כי לעתים  קביעה מוקדמת מידי של תאריך הטיסה יכול להיות רע.

גם טיסות בדקה ה-90 זולות

מי שרוצה לקנות טיסה לפיליפינים במחיר טוב הוא לא יכול להרשות לעצמו לבחור את הטיסה כמה חודשים לפני כן יכול ללכת על טקטיקת חיפוש אחרת, חיפוש בדקה ה-90. חיפוש טיסה בדקה ה-90 יכול להיות הרבה יותר טוב ממה שאתם חושבים והמחיר יכול לרדת באופן ניכר כיוון שהמושבים נשארים פנויים. כמובן שיש צורך במזל רב כדי למצוא טיסה טובה וכמובן שאתם לא יכולים לבנות על טיסה של קבוצה גדולה מידי כי הסיכוי שתמצאו כרטיסים לכולם נמוכים מאוד.

בצעו חיפוש גמיש ואנונימי

חשוב לחפש באופן גמיש יחסית. ככל שחיפוש טיסה לפיליפינים יהיה גמיש יותר מבחינת תאריכים אתם יכולים למצוא מציאות טובות יותר. יש גם אפשרות לחפש את הטיסות של כל החודש שבו אתם רוצים לטוס דרך אתרי חיפוש טיסות מה שיכול להקל עליכם מאוד, בעיקר אם תבצעו את החיפוש אנונימי כדי שהעוגיות לא יעלו לכם אתה מחירים כי כבר חיפשתם.