ספות פינתיות

היתרונות של ספות פינתיות

השוואה בין סוגים שונים של ספות פינתיות מחייבת התייחסות אל היתרונות שלהן. אם רוצים לנצל את היתרונות של ספות מן הסוג הזה, צריך מטבע הדברים לדעת קודם כל מה מאפיין אותן. לאחר מכן, יש מקום להתייחס בנפרד לכל תכונה של ספה כזו ולהשוות אותה אל דגמים מקבילים. אם רוצים, אפשר גם לקבל המלצות על סוגים שונים של ספות פינתיות ולהתייעץ עם חברים, קרובים ובני משפחה – אבל זה לא יכול לבוא על חשבון התייחסות ספציפית אל היתרונות שלהן.

היתרון העיקרי של ספות פינתיות בא לידי ביטוי בחיסכון במקום. אם רוצים לחסוך במקום בחלל הפנים בלי להתפשר על מספר מקומות הישיבה, צריך לבדוק מה המידות שלהן ולאן בחלל הפנין הספות הללו יכולות להתאים. ברוב המקרים, ספות פינתיות אכן משולבות בפינה של הסלון. אבל במקרים אחרים, יכול להיות שיהיה צורך למקם ספות פינתיות דווקא באמצע החלל – כמו למשל בסלון גדול ובגלל שאין קיר פנוי להצמיד אותן אליו. כך או אחרת, היתרון של חיסכון במקום חייב להישמר ואף לעמוד בראש סדר העדיפויות.

לפי מה משווים בין סוגים שונים של ספות פינתיות?

הדרך הכי טובה לנצל את היתרונות של ספות פינתיות היא להשוות בין הדגמים השונים גם על פי המפרט המלא שלהם. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של ספות כאלה, לא מספיק לבדוק איך הן נראות או כמה הן עולות.

לאחר שבודקים את כל השיקולים הללו, צריך לברר באיזה חומרי גלם השתמשו כדי לבנות אותן. באמצעות היכרות עם חומרי הגלם שבהם השתמשו כדי לייצר סוגים שונים של ספות פינתיות, ניתן להסיק לגבי העמידות שלהן. בסופו של דבר, זהו שיקול משמעותי ובעל חשיבות.