עו"ד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

לא תמיד הצדק נעשה

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא הרופא של משרד הרישוי. כאשר נהגים מסוימים מגיעים למשרד הרישוי הם נאלצים לקבל דחייה על הרצון שלהם להוציא רישיון עד אשר הם יעברו מבחן רפואי אצל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. לכאורה נראה שהבדיקה אצלו יכולה להיות פשוטה ושגרתית אך המכון יכול לפסול את הנהגים מלקבל רישיון מסוים או לחדש את הרישיון הנוכחי שלהם בגין עבירות לא מבוססות שהיו בעבר, שימוש באלכוהול לפני שנים רבות, אי הבנה של מצבו הרפואי של הנהג ובקיצור, חוסר צדק מוחלט. מצב כזה מחייב ערעור מהיר ביותר אל ועדת ערר תל השומר כדי לנסות להציל את הסיכוי לקבל רישיון ואסור לפעול לבד אלא רק באמצעות עו"ד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים שיידע כיצד להגיש את הבקשה בצורה נכונה.

מדוע חובה להיעזר בעו"ד המכון הרפואי?

לאדם הממוצע אין את הידע הדרוש כיצד להתמודד עם הגופים השונים של מדינת ישראל. לשם כך יש את עורכי הדין הטובים ביותר כדי לעזור לאזרח הפשוט במלחמה שלו להגנת הרישיון. עורך דין איכותי ומקצועי בעל ניסיון וקבלות יוכל לקלוט מהר מאוד את המצב של אותו לקוח, מה בדיוק הממצאים שבגינם נפסל הרישיון שלו, מה אפשר לעשות כדי לשפר את המצב וכיצד אפשר להעצים את הסיכויים. אדם פשוט שמקבל סירוב לרישיון בגלל סיבות מסוימות לא יידע לאן צריך לפנות כדי לבטל אותן. עו"ד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים יידע בהחלט אצל אלו רופאים יש צורך לקבל חוות דעת, אלו ממצאים צריך להציג וכולה.

עו"ד המכון הרפואי להצלת רישיון הנהיגה

רישיון הנהיגה הוא הרבה יותר מסתם רישיון. לא רישיון נהיגה קשה מאוד להסתדר במדינת ישראל ואפשר לראות את הפערים בין משפחות שיש להם רכב ומשפחות שאין להם רכב. ישנן עבודות מסוימות שמחייבות רכב ובהיעדר תחבורה ציבורית בשבת הרישיון הוא תלות הכרחית לקיום איכותי.