כך תבחרו קורס GMAT

GMAT הוא מבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים והדרך הטובה ביותר להתכונן אליו היא באמצעות קורס ייעודי. קורס GMAT מועבר על ידי מרצים מנוסים עם ציון גבוה במבחן הבינלאומי ובמבחן הפסיכומטרי, הוא מתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים וניתן להירשם אליו עוד לפני שנרשמים למבחן עצמו. עם זאת, לא תמיד פשוט לבחור קורס GMAT כי יש היצע רחב של אפשרויות.

shutterstock_59139463

בשביל לבחור קורס GMAT צריך לבדוק איזה חומרי לימוד ניתנים לכל סטודנט. רצוי לתת עדיפות למכון הכנה שבו מעניקים לסטודנט ספרי מבואות בנושאים כמו אלגברה, בעיות וגיאומטריה ולוודא שמדובר בחומרי לימוד עדכניים. במקביל, יש לבחור קורס GMAT שבו הסטודנטים מקבלים דוגמאות למושגים מסוימים שנמצאים בשימוש בבחינה ולמסלול שבהם יש גישה מקוונת לחומרי תרגול וסימולציות.

מסלול לימודים והיקף השיעורים

מבחינה טכנית, מומלץ לבחור קורס GMAT במסלול שעולה בקנה אחד עם הצרכים האישיים של כל סטודנט. בהקשר הזה ניתן לציין הבדלים בין קורסים במסלול לימודי בוקר, צהריים וערב ופערים בין קורסים עם היקף שעות קטן או גדול. מסלול הלימודים חייב להתאים לדרישות של הסטודנט על מנת לאפשר לו לתרגל את חומרי הלימוד ולהגיע מוכן למבחן עצמו.

אפשר לבדוק את היקף השיעורים של קורס GMAT לפני שנרשמים אליו ולהגיע לשיעור ניסיון. פרטים אלו אמורים להופיע באתר האינטרנט של הקורס או להינתן על ידי נציגי המכון. במקביל, כדאי להשוות בין מחירים של קורס GMAT ולוודא שהם מתאימים למסגרת התקציב. מצד אחד אין סיבה לשלם מחיר מופרז על הקורס, אך מצד שני אין ברירה אלא להשקיע בו. השילוב בין עלות ותועלת יקבע את שביעות הרצון של הסטודנט וישפיע על הציון.