מיטה זוגית

בחירת מיטה זוגית עם ובלי בחירת מזרן

מיטה זוגית יכולה להימכר עם או בלי מזרן. במידה ומחליטים לקנות את המיטה עם מזרן, חשוב לוודא שהוא מתאים לצרכים של בני הזוג. יש לבדוק את רמת הקושי של המזרן, את הגודל שלו ואת חומרי הגלם שמהם הוא מיוצר. פערי המחירים בין סוגים שונים של מזרנים עשויים להגיע לאלפי שקלים ולא כדאי לחכות לרגע האחרון כדי לגלות אותם. בנוסף, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי מזרן זוגי שבו יש דרגות קושי שונות בכל צד.

אפשרות אחרת היא לבחור מיטה זוגית לפני בחירת מזרן או בנפרד לגמרי. זו אפשרות שמתאימה לבני זוג שמרוצים מהמזרן הקיים שלהם, או למי שרוצים לחסוך בהוצאות עכשיו ולאחר מכן לשדרג את המזרן בעתיד. במקרים אלה המיטה משמשת כמסגרת וכפלטפורמה להנחת המזרן בלבד. עם זאת, היא מושכת לא מעט תשומת לב בחדר ויש לה המון נוכחות.

מיטה זוגית3

איזו מיטה מתאימה לחדר השינה שלכם?

בין אם בוחרים לרכוש מיטה זוגית עם או בלי מזרן, התאמה לחדר השינה היא שיקול עיקרי שאמור להנחות את בני הזוג. כדאי  לבדוק איזה סוג של מיטה מתאימה לחדר השינה מבחינת מידות ולהתחשב בצרכים פונקציונאליים. בחדרי שינה קטנים רצוי לתת עדיפות למיטה עם ארגז מצעים או לפחות לדגמים שלצדם אפשר למקם ארון, מדפים או פתרונות אחסון אלטרנטיביים.

התאמת המיטה לחדר השינה דורשת התייחסות גם לשאר האלמנטים הדקורטיביים. כדאי לתלות מנורה מעל המיטה בשביל לייצר תאורה מלאכותית נוחה, להתאים בין הגוון של הווילונות לבין הצבע של מסגרת המיטה ולא לשכוח שידת לילה צמודה. תכנון נכון של החדר יאפשר לנצל בצורה אידיאלית את המקום הפנוי וליהנות מהמיטה למשך זמן רב.